Η «Viral (λογο)μαχία της χρονιάς» (0-0), έμελλε να σφραγιστεί στο Σβορώνο, ανάμεσα στην τοπική Αναγέννηση και τον Πιερικό Ρυακίων, -σε μια νέα αποκλειστικότητα του Metrosport.gr- αφήνοντας πίσω της, μια… μεταφυσική μετουσίωση του «Λόγου», της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, με διαστημικές στιγμές και κοσμογονικούς διαλόγους, σε μια συνομωσία του σύμπαντος, που θέτει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο (και δη της Πιερίας), στη σφαίρα και στον απόλυτο κόσμο του «εόντος», όπως και στον Ηράκλειτο! (όλα αυτά έγιναν με αφορμή τον αγώνα επιβίωσης -23η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Β’ κατηγορίας- για τους γηπεδούχους. Το παιχνίδι, στο πρώτο μέρος, δεν προμήνυε την εξέλιξή του, με τους φιλοξενούμενους να έχουν την πρωτοβουλία και την κατοχή της μπάλας και να είναι περισσότερο επικίνδυνοι στο επιθετικό κομμάτι, με Κόλτση και Μπαμπατζιάνη. Οι φιλοξενούμενοι, πάντως, είχαν δοκάρι, σε μια φάση τριών ταχυτήτων. Στην επανάληψη, ο αγώνας πήρε μία άγρια ομορφιά, με αυξανόμενο ρυθμό και εν μέσω δυνατών μονομαχιών, οι ποδοσφαιριστές προσπάθησαν, να πετύχουν το γκολ, που θα τους έθετε σε θέση οδηγού, με τους φιλοξενούμενους, να νιώθουν την πίεση του χρόνου και το άγχος της επικράτησης. Οι γηπεδούχοι είχαν και πάλι δοκάρι, με κεφαλιά του Παπαζήση, ενώ τα Ρυάκια είχαν περισσότερες αλλά λιγότερο κλασικές ευκαιρίες, μέχρι τη στιγμή της… σκηνοθετικής παρέμβασης. Η αποβολή του Γ. Ελεζί, περιόρισε τις επιθετικές πρωτοβουλίες της Αναγέννησης, αλλά και τα Ρυάκια, δεν κατόρθωσαν να μετουσιώσουν σε γκολ τις επιθετικές τους ενέργειες, με αποτέλεσμα ο αγώνας να λήξει ισόπαλος, με το τρίτο ημίχρονο, πάντως, να συνεχίζεται και με τις εστίες…φωτιάς να σβήνουν σταδιακά. Highlights: ο… Πλατωνικός διάλογος -viral σκηνή πρώτη από την ελληνική ταινία «Βachelor 2- ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων, με αφορμή ένα μαρκάρισμα αμυντικού των Ρυακίων, με επιπρόσθετο συμπρωταγωνιστή την cult διαιτητική φυσιογνωμία της Πιερίας, που κρατούσε για ώρα από μία κάρτα, διαφορετικού χρώματος, στο κάθε του χέρι, καλώντας σε σύσκεψη, εν είδει σκηνοθέτη, αφήνοντας να εξελιχθεί μία σκηνή-παρακαταθήκη του σύγχρονου ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, με τ’ οπτικοακουστικό αποτύπωμα του Metrosport.gr, να γίνεται μάρτυρας κινηματογραφικής διαφωνίας, που ξεκίνησε από το «τι κάνεις; χαζός είσαι; θα με φας το πόδι…, θες να σου φάω το πόδι να δεις πώς είναι;», στην πληρωμένη απάντηση «ούτε που σε βρίσκω», με τα υπόλοιπα διαστημικά επί της οθόνης… για βουτυρόπαιδα, φλώρους, παντελόνια, ραντεβού, εξηγήσεις διαιτητή στην… προπονητική κερκίδα, η δεύτερη σκηνή, εν μέσω πολλών άλλων, με τη συμμετοχή… της Παναγίας και λεκτικές εκρήξεις για νοσοκομεία, «δε ντρέπεσαι;», με την απάντηση, «όχι, δεν ντρέπομαι, φύγε, θα τις φας, θα σε στείλω απέναντι, μη μ’ ακουμπάς (σε συμπαίκτη του)…» και την παρέμβαση των αντιπάλων «πολύ τσαμπουκάδες είναι όλοι αυτοί, ρε…», ο περήφανος «βλαχοδήμαρχος» της Αναγέννησης, που μας πήγε είκοσι χρόνια πίσω, σ’ ένα memory flash back συναισθηματικής αγνότητας και γλυκών αναμνήσεων, επιμένοντας, ταυτόχρονα, στο χαρακτηρισμό «εννιάψυχη Aναγέννηση», οι προσφωνήσεις του διαιτητή, οι διαμαρτυρίες των φιλάθλων της τοπικής ομάδας, για το διαιτητή και τη βοηθό του, «τι σηκώνεις τη σημαία πάνω τώρα; αν δεν μπορείς, πέτα την», «αφού δεν μπορείς να πας σπίτι να κοιμηθείς» (σ.σ. respect!), δε ντρέπεσαι λίγο, δε ντρέπεσαι καθόλου, γκαβός είσαι; ξες από μπάλα;» και στους αντιπάλους «αφού δεν ήρθατε να παίξετε μπάλα, να χτυπήσετε ήρθατε…», η υπόδειξη οffside, που πυροδότησε την έκρηξη ανθρώπου των Ρυακίων, από κερκίδας, «Ρε Διονύση, πλάκας κάνεις, ρε; Μαλ@@@, τι offside δίνεις τώρα;, Διονύση, πέντε μέτρα πίσω είναι ρε μαλ@@@, τι οffside δίνεις τώρα;, μαλ@@@, σε παρακαλώ, τρία μέτρα πίσω είναι, ξεφτίλα τρία μέτρα πίσω, επειδή τη βρίσκει ο άλλος;», με ενδιάμεση παρέμβαση αντιπάλου «λέει μαλ@@@ τον άλλον…» και live απολογία βοηθού, οι εντάσεις στο κόκκινο ακόμα και μεταξύ συμπαικτών, «πίσω μείνε στήριγμα, γ@@@ το στήριγμά σου, γ@@@», η τελευταία επίμαχη φάση του παιχνιδιού, για περίπτωση πέναλτι υπέρ της Αναγέννησης, οι διακοπές, τα σκληρά μαρκαρίσματα και οι διαπληκτισμοί, ενώπιον διαιτητή ή/και βοηθού, «μας γ@@@σες (σε αντίπαλο), δες τι μ’ έκανε» (απευθυνόμενος στο διαιτητή), «η μπάλα έφυγε αγόρι μου, επίτηδες το κάνεις», με την απάντηση «σε χτύπησα;», σε άλλη φάση, με συνοδεία τζατζαρίσματος, η ολίβεια διαιτητική ψυχραιμία και η προσπάθεια πυροσβεστικής παρέμβασης, με overdose διαλόγου και κατήχηση, που δε λειτούργησε προληπτικά, με αποτέλεσμα τον απόλυτο cine εκτροχιασμό…, οι off court ατάκες, «τι πέφτεις, ρε μούργο, τι πέφτεις;», «άμα δε βάζεις τα πόδια, έτσι θα τρως κλωτσιές…», τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων, στις φανέλες του Πιερικού Ρυακίων

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *