Το 1967 ο τραγουδιστής των Olympians Πασχάλης Αρβανιτίδης, χρειάστηκε να εγκαταλείψει το συγκρότημα για να υπηρετήσει τη θητεία του στην Αεροπορία.

Ο 19χρονος Νίκος Παπάζογλου που τότε έκανε τα πρώτα δειλά βήματα στη μουσική, επιλέχθηκε για να τον αντικαταστήσει.

Για ένα ολόκληρο χρόνο τραγουδούσε μοντέρνα μουσική με τους Olympians στο club Χαβάη της Θεσσαλονίκης.

Την ίδια περίοδο τραγουδούσε και για τους “Blow Up”, μια από τις πιο δημοφιλείς μπάντες της Θεσσαλονίκης που έπαιζε κυρίως soul και RnB. Στις αρχές του 70, επηρεασμένος απο την επιτυχία των “Aphrodite’s Child”, κάνει μια προσπάθεια για διεθνή καριέρα.

Με το νέο του συγκρότημα “Ζηλωτής”, πηγαίνουν στο Άαχεν της Γερμανίας και καταλήγουν στο Μιλάνο. Εκεί με παραγωγό τον Νίκο Παπαθανασίου, αδερφό του Βαγγέλη, ηχογραφούν έξι τραγούδια. Οι εταιρείες δεν ενδιαφέρθηκαν για το υλικό τους και έτσι το όνειρο έμεινε ανεκπλήρωτο.

Ένα από αυτά τα τραγούδια κυκλοφόρησε με ελληνικό στίχο στο δίσκο «Χαράτσι» και είναι το «Χθες βράδυ».

Ο Νίκος Παπάζογλου έφτιαξε το πρώτο του συγκρότημα όταν ήταν 15 χρόνων.

Τραγουδούσε και με όσα κατάφερε να μάθει μόνος ή από φίλους του, έπαιζε μπάσο και κιθάρα. Με την παρέα τραγουδούσε στα πάρκα, αλλά κάθε βράδυ ερχόταν η Ασφάλεια και τους έδιωχνε.

Έτσι κατέληξαν να κάνουν πρόβες κρυφά μέσα στο Λευκό Πύργο. Εκεί δεν τους ενόχλησε ποτέ κανένας. Ανέβαιναν στο πρώτο όροφο και κρατώντας κεριά για να βλέπουν (δεν είχε ηλεκτρικό) έπαιζαν με τις ώρες.

Τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε στις αλάνες της συμπρωτεύουσας. Γεννήθηκε στα Λεμονάδικα στις 20 Μαρτίου του 1948.

Ο πατέρας του είχε κρεοπωλείο όπου δούλευε και ο Νίκος για να βγάζει το χαρτζιλίκι του. Εκείνος του έμαθε να μαστορεύει διάφορα πράγματα. Μια γνώση που τον βοήθησε αργότερα στο προσωπικό του στούντιο, αλλά και του κόλλησε το παρατσούκλι “Push Pull”.

Με το Στούντιο «Αγροτικόν» δίνει φωνή στους αποκλεισμένους καλλιτέχνες

Καθώς τα χέρια του «έπιαναν» αποφάσισε να φτιάξει δικό του στούντιο ηχογραφήσεων. Έτσι δημιουργήθηκε το περίφημον στούντιο ηχογραφήσεων το «Αγροτικόν» στη Κάτω Τούμπα. Εκεί το 1977, ηχογραφήθηκε και ο δίσκος σταθμός «Η εκδίκηση της γυφτιάς».

Ρασούλης, Ξυδάκης και Παπάζογλου συνεργάζονται και δημιουργούν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Στο «Αγροτικόν» θα βρουν καταφύγιο πολλοί νέοι τότε καλλιτέχνες, όπως η Μελίνα Κανά, ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου. Αποφασίζει να χρηματοδοτεί μέχρι δύο δίσκους τον χρόνο: «ανθρώπων που έχουν τις προδιαγραφές και ταλαιπωρούνται άδικα».

Ένας από αυτούς τους ταλαιπωρημένους ήταν και Ορφέας Περίδης, που είχε συμβόλαιο με εταιρεία, αλλά δεν τον έβαζαν σε στούντιο για να ηχογραφήσει και να κυκλοφορήσει δίσκο. Έτσι δημιουργείται η περίφημη σχολή της Θεσσαλονίκης, που ανέδειξε πολλούς τραγουδιστές με κυρίαρχη πλέον θέση στο μουσικό στερέωμα

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *