Facebooktwitterlinkedinmail

«Το μέλλον δεν ήταν πια αυτό που ήταν..»…Δυστυχώς αυτή η φράση από το βιβλίο μου έμελλε να είναι προφητική –τόσο για τον πρωταγωνιστή όσο και για τη ζωή μας-.

Μπορεί η “νέα κανονικότητα», μετά τον εγκλωβισμό μας να πήρε μπροστά, αλλά τίποτα δεν είναι το ίδιο. Υποτονική κίνηση στην αγορά, μουδιασμένοι οι επιχειρηματίες, παγωμένος ο τουρισμός, φοβισμένα τα παιδιά, με ένα μέλλον αβέβαιο για όλους. Ή σχεδόν όλους. Όσα ονειρευόμασταν, όσα σχεδιάζαμε, για το μέλλον αιωρούνται πλέον σε ένα εικοσιτετράωρο παρόν.

«Ότι βρέξει ας κατεβάσει»… με άλλα λόγια . Αλλά αυτό δεν είναι η ζωή μας κι ακόμη περισσότερο η ζωή των παιδιών μας, που μεγάλωσαν με μνημόνια, καταρρακώθηκαν με τον covid-19 και απορούν για το αύριο.

***

Χωρίς μουσική; Χωρίς μουσική στην ξαπλώστρα; Χωρίς DJs, χωρίς Live; Ξαπλώστρα και τρανζίστορ δηλαδή; Ποιος έλαβε αυτή την απόφαση που στερείται λογικής;

Αυστηρά τα πρόστιμα από 5.000 ως 25.000 ευρώ στα beach bar… Πείτε μου αν βλέπετε κάπου να φοράνε μάσκες; Σαν εξωγήινο σε κοιτάνε αν φοράς μάσκες. Στην επαρχία. Γιατί στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως μαθαίνω τα μέτρα και οι υποδείξεις τηρούνται…

***

Παρατείνεται η καραντίνα και οι απαγορεύσεις στα Σκόπια. Αυξάνονται και πληθύνονται τα κρούσματα στο γειτονικό κρατίδιο που «τροφοδοτούν» τον τουρισμό σε Χαλκιδική και Πιερία. Οπότε; Πρώτον δεν παραμελούμε τα μέτρα προστασίας και δεύτερον, πάει μια τουριστική αγορά –μικρή μεν –υπολογίσιμη δε…Τις τελευταίες ημέρες δε, αρχίσαμε να «τσιμπάμε» νουμεράκια στα κρούσματα…Τι έχουμε; Δεν ανησυχούμε παίδες;

***

Αλλάζουν οι καιροί αλλά οι συνθήκες και οι ανάγκες φέρνουν παλιές συνήθειες και επιλογές στο προσκήνιο. Τα περίφημα πάλαι ποτέ Drive In και τα Roof Garden ξανά στη μόδα με σύγχρονες παραλλαγές για τη διασκέδασή μας.

***


Δυο γεγονότα αποκομίσαμε ως αποτέλεσμα του κορονοιού… Το ένα εξηγείται. Το άλλο όχι απόλυτα. α. αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας και β. μείωση των εμφραγμάτων στον γενικό πληθυσμό, κοντά στο 30%!
***

Ο γνωστός Κατερινιώτης δικηγόρος Βασίλης Νουλέζας, έχει τον τρόπο να βρίσκεται συχνά πυκνά στην επικαιρότητα από τις υποθέσεις που αναλαμβάνει. Υποθέσεις που πολλές φορές «προκαλούν» την κοινή γνώμη. Όλοι όμως δικαιούνται δίκαιη δίκη και φυσικά υπεράσπιση. Φυσικά δεν πρόκειται –πάντα- για επιλογή αλλά επαγγελματικό καθήκον.

Εντύπωση προκάλεσε η ανακοίνωση της Εκκλησίας της Ελλάδας, για τη γιόγκα, τους Ρόταρι και τους Λάιονς… Άνοιξε μια συζήτηση στις παρέες, τα ραδιόφωνα, στα στέκια. Ονόματα πέφτουν στο τραπέζι από αυτούς που «ξέρουν» σε συνδυασμό με την ανέλιξη και την εξέλιξη σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και κυρίως στην κατάληψη καίριων θέσεων στον κρατικό μηχανισμό και την εκκλησία. Όταν δε, η γενικευμένη συζήτηση γίνεται εξειδικευμένη σε τοπικό επίπεδο, τότε ακούγονται πράγματα και θαύματα!!! Ωραίο θέμα για τον απογευματινό καφέ ή το βραδινό ποτό..! Στο facebooΚ επίσης, γίνεται το έλα να δεις!

****

Μιας και ανέφερε το facebook, «μπλοκαρισμένος» είναι ο λογαριασμός μου, επειδή έκανα ανάρτηση απόσπασμα από το βιβλίο του ΜΑΡΚΕΣ, «οι θλιμμένες πουτάνες της ζωής μου»… Εκεί στο …facebook δε διαβάζουν λογοτεχνία!!! (Η αλήθεια είναι ότι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιούν κάνει focus στις λέξεις κλειδιά, οπότε δικαιολογείται. Γι αυτό οι μηχανές δε θα μπορέσουν ποτέ να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο.

****

ΕΛΛΗΝΕΣ Γ.Τ.Π. Πήραν φωτιά τα τρόλ!!!! Το κόμμα Κασιδιάρη είναι είναι γεγονός και είναι Γ.Τ.Π…! Έλληνες για την πατρίδα…!
Αχ πατρίδα μου…. με αυτά που βλέπεις θα μας πεις πως είμαστε Γ Τ Γ…(για τον γάιδαρο καβάλα…)

****
Δε θα πρέπει να ανησυχούμε για τα ΕλληνοΤουρκικά… Αν σηκώσει το τηλέφωνο η κυρία Πρόεδρος και αρχίζει να καλεί σε βοήθεια όλους τους φίλους της ξένους ηγέτες… αμέσως θα σπεύσουν… να μάθουν ποια είναι…! Καλά λένε ότι στη νεώτερη μεταπολιτευτική ιστορία μας, -ανεξάρτητα από τις προσωπικότητές τους – οι επιλογές Σαρτζετάκη και Σακελλαροπούλου δεν ήταν ότι καλύτερο Γ.Τ.Π όσον αφορά το κύρος τους στη διεθνή σκακιέρα.

****


Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ καμπάνια της ΕΛΛΑΔΑΣ; 
Στην εποχή της εικόνας που ελάχιστοι “πελάτες” αφιερώνουν λίγα δευτερόλεπτα στην ανάγνωση, το βίντεο κλιπ /διαφημιστικό της ΕΛΛΑΔΑΣ  είναι ότι πιο αποτυχημένο έχει γίνει ποτέ.  
ΠΟΙΟΣ καταλαβαίνει βλέποντας τις εικόνες στο διαφημιστικό σποτ ότι αναφέρεται στην ΕΛΛΑΔΑ;
Το νέο brand: Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer δεν εξυπηρετεί φέτος τις ανάγκες της χώρες.  Χάθηκαν να προσθέσουν οι φωστήρες της καμπάνιας,  το ΑΣΦΑΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; Αυτό βρε κουτοί, δεν είναι για το οποίο μας επαινούν και αναφέρονται όλα τα ξένα ΜΜΕ…; 

http://olymposvoice.blogspot.com/